pondělí 6. března 2017

Čas běží .............

Podal jsem přihlášku k dalšímu studiu na vysoké , na magistra , obor vizuální kultura se zaměřením na vzdělávání- učitelství pro 1-2 stupen , střední školy a Základní umělecké školy.  Jsem zvědav jak vše dopadne , bohužel toho mám hodně , ještě jsem nedopsal bakalářku a myslím , že ke státnicím půjdu nejspíše až v září , ale uvidíme . 
Z bratra jsem neštastný , jen samé výčitky , vydírání a agrese , nevím zda se to změní , asi ne .  Ale nemá smysl se tím trápit , je to každý den , zničilo by mě to. 
Jsem zamilovaný  <3 To mi dává sílu se stále snažit a nelehnout si do postele s tím , že nic nebudu dělat  . V poslední době se směji často a velmi rád , čtu slash , chodím ven s přítelem , píši bakalářku , koukám na filmy, snažím se bavit.Poslal jsem životopis do prodejny knih , tak uvidíme .


1 komentář:

  1. Jsem ráda, že se směješ, že jsi zamilovaný, že máš plány, parááda. Ty FAKT chceš učit?? Máš můj obdiv.

    OdpovědětVymazat